יום שני , דצמבר 17 2018
דף הבית / יחסים ואהבה / בריאות/כושר / כיצד לשמור על המשקל בחופשה?

כיצד לשמור על המשקל בחופשה?

Sponsored Links

לא תודה
לא תודה

קיץ, חופש, אוכל טעים ואופס… עולים במשקל!

 

אז איך תדאגו לכך שבסוף הקיץ לא  תעלו במשקל?

הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לעבור את החופשה:

1.ארוחת בוקר – בכל שעה שבה התעוררתם

שמירה על סדר יום קבוע ככל האפשר עשויה לסייע במניעת השמנה. ארוחות מסודרות יעזרו לשמור על תחושת שובע לאורך היום ולא לפנות לחטיפים וממתקים כמזונות זמינים, זה הכי נוח כשנמצאים בבית מלון, האוכל מוכן עבורכם כל מה שנותר זה לבחור נכון מה לשים בצלחת ואיזה כמות, זכרו הגבול הוא הצלחת, צלחת קטנה למילוי חד פעמי.

נסו להקפיד על שלוש ארוחות וביניהן ארוחות ביניים קטנות כגון פירות, יוגורט או גלידת יוגורט.*

*גם אם התעוררתם בשעה מאוחרת, אל תדלגו על ארוחת הבוקר. גם בארוחת הצהריים והערב השתדלו להימנע ממזון מהיר כמו פיצות והמבורגרים, שהם מזונות עתירי שומן רווי.

2.מה שותים כשצמאים ?

בגלל החום בחוץ והשהות הארוכה במקומות ממוזגים, יש חשיבות רבה לשתייה מרובה. משקאות ממותקים הם עתירי סוכר וקלוריות, ותורמים לעלייה במשקל. מיצי פירות או מים בטעמים מטעים ונתפסים לעתים כבריאים, אבל כדאי לזכור שהם מספקים לגוף קלוריות וגורמים להשמנה ולעששת , חלק מהמוצרים אף מכילים קפאין, צבעי מאכל וחומרים אחרים שאינם בריאים, לכן מומלץ להקפיד בעיקר על שתיית מים .

3.פעילות גופנית כחוויה

אנחנו נוטים לעתים לבחור בפעולות שמתבצעות בישיבה, כמו צפייה בסרט ומשחקי מחשב. כדי לשמור על רמת פעילות גבוהה, מומלץ לצמצם את זמן הצפייה בטלוויזיה, משחקי המחשב וכו' ולתכנן את סדר היום ולהקצות זמן לפעילויות השונות, תוך הצבת גבול לפעילויות המתבצעות בישיבה בלבד.

ארגון פעילות משפחתית יכולה להיות חוויה משותפת מהנה. ופשוט ליהנות מזמן איכות משפחתי או עם החברים שאיתם נסעתם לחופשה. גם יציאה לים או לבריכה יכולה להיות בילוי פעיל תוך כדי משחק מטקות או כדור ותחרויות שחייה . תעדיפו הליכה למקומות בילוי ברגל ולא במוניות כך גם תהנו מהנוף על הדרך.

 4.הקפדה על שעות שינה 

גם בחופשה, חשוב להקפיד על שעות השינה .

מומלץ שארוחת הערב לא תיהפך לארוחת לילה, כיוון שאכילה בשעות מאוחרות מכבידה ומונעת שינה טובה ורצופה.

החדשות הטובות- זה  בידיים שלנו 

יש לנו את הכוח להתחיל במסע להבריא את עצמנו. על ידי צעד קטן, קצת פחות אוכל מטוגן, קצת יותר פעילות אירובית, להתחיל עם הליכה קלה 15 דקות, לוותר על הבירה השלישית או על כוס היין השלישית במסעדה. לא צריך וויתורים ענקיים, שינויים גדולים בסגנון החיים שלנו, בדרך כלל "מתפוצצים" לנו בפנים, ואז שוב ייאוש, אכזבה, והמעגל הקסמים מתחזק. להתחיל בקטן, להפוך את השינוי הקטן הזה לחלק משגרת החיים,להכניס אותו לסדר היום שלנו.

גם האוקינוס מורכב מטיפות-תתחילו בטיפה הראשונה בצעד הראשון לכיוון איכות חיים ומשקל רצוי.

אשמח לשמוע מכם מה תאמצו לחופשה הקרובה

חופשה נעימה!

 

שתף את מחשבותיך והערות שלך

תגובות

Sponsored Links

על הכותב חברת "אימון עם אור"

חברת "אימון עם אור" , מספקת סדנאות, הרצאות, טיפולים ושירותי אימון לאיכות חיים, אימון לתזונה ואורח חיים בריא, אימון לצמיחה אישית והשגת מטרות. ליצירת קשר: 03-6125613 או במייל: lifecoachimor@gmail.com

אולי תרצו לקרוא

07-06-2015 11-50-14

רוצה להיות בן/ת הזוג המושלם/ת?

לא תודה לא תודה האם יש דבר כזה בן או בת זוג מושלמים? כל עוד ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>